12.05.2011

Disneyland , aprilie 2011

In Disneyland am ajuns sambata, 23 aprilie...mai intai am intrat la studiouri ca sa prindem program la lumea lui Nemo. Am stat la coada 2 ore...nu puteai ticheta, asa ca trebuia sa astepti ori sa renunti. Nu m-am gandit la a doua varianta pentru ca nici anul trecut in vara nu am apucat sa intram aici, in ziua aceea nu era program...de ce? habar n-am!

Paris aprilie 2011 237 Vremea a fost frumoasa, iar dupa amiaza temperatura urcase undeva la 28 de grade. Ne luam gecile pe noi doar daca urma sa intram la un program in aer liber, gen Big Thunder Mountain cu viteza mare si adrenalina.

Paris aprilie 2011 235

Dupa studiouri am intrat in parc...ne-am dus exact acolo unde se merita, fara sa mai pierdem timpul la nimicuri si banalitati.

Paris aprilie 2011 236

Paris aprilie 2011 238

In cautarea lui Nemo...hm, ce surpriza am avut! Pentru ca ramasese singurul loc pe care nu-l explorasem...si nici macar sa avem o idee cu ce se mananca...a fost la superlativ!

Paris Anca 2011 009

Curentul australian care te poarta prin mijlocul oceanului...realizat din laser, atat el cat si personajele indragitului film de animatie. Testoasa care te purta prin curent se rotea 360 grade si te arunca cu mare viteza aproape de celelalte specii acvatice care ieseau in calea ta. Copiii s-au speriat putin de infioratorul rechin Bruce, dar Dori i-a facut sa uite de experienta neplacuta. Intr-un final le-a placut la amandoi, mai ales noua...hi-hii, celor mari!

Paris Anca 2011 028

La rand...la Nemo. Batea un soare...si cei mici nu aveau rabdare nicicum. Si cand sa ajungem in fata...Alexia: ca sa ne intoarcem, ca-i trebuie la toaleta...sa mor incet, nu alta!

 

Paris aprilie 2011 232

Paris Anca 2011 125

Anul trecut n-am vrut sa pierdem vremea la rachete, dar acum s-a nimerit sa avem o fereastra intre programe si baietii au profitat.

Paris Anca 2011 132

Multeee, foarte multe suveniruri, mai scumpe, bineinteles ca in anii trecuti.

Anca Paris1

Anca Paris

Aici s-au distrat mai mult...au avut un program de cantat cu palmele. Anca i-a filmat in timp ce noi, astia mari ne-am amuzat...au fost dragalsi.

Paris aprilie 2011 279

Intr-un luminis ascuns se gasesc ruinele unui templu recent descoperit, pe care arheologii abia au inceput sa-l exploreze. Aici turistii se pot sui la bordul uneia dintre masinute care se invart in jurul structurii de la Indiana Jones si Templul din Peril, primul roller coaster Disney din lume care include o rotatie completa peste cap.

 

Paris aprilie 2011 291

 

Paris aprilie 2011 274

Nu trebuie decat sa urci treptele de la Swiss Family Robinson Tree House... construita de familie intre crengile unui urias copac dupa ce vaporul lor a esuat in apropiere. Ramasitele vaporului pot fi inca explorate pe malul insulei Adventure si reprezinta numai o particica din lucrurile curioase care poti fi gasite intr-o explorare amanuntita prin labirintul din Adventureland.

Paris aprilie 2011 248

 

Paris aprilie 2011 254

 

 

Paris aprilie 2011 256

 

Paris aprilie 2011 253

Din nou la pirati...n-am ocolit locul acesta pentru ca se numara printre preferate.

Paris aprilie 2011 260

Si poza noastra de la sosirea din calatorie...facuta automat in pestera piratilor

Paris aprilie 2011 240

Paris aprilie 2011 267

Nu mai povestesc acum despre tinuturile grozave ale parcului pentru ca am detaliat si AICI data trecuta

Paris aprilie 2011 268

 

Paris aprilie 2011 265

 

Paris aprilie 2011 264

Bogdi cu Alexia, Narcis cu Eric...si Anca

Paris aprilie 2011 247

Ramasitele vaporului esuat...

Paris aprilie 2011 257

 

Paris aprilie 2011 300

 

Paris Anca 2011 140

 

Paris Anca 2011 141

 

Paris Anca 2011 142

Obositi saracii copii...noroc ca erau carucioare la discretie

Paris Anca 2011 157

Bineinteles ca n-am sarit peste Mission 2 ( preferata noastra), racheta  care este introdusa intr-un tun gigant indreptat spre cer unde ai ocazia sa traiesti o aventura printre stele si planete, de neuitat la viteza maxima in intuneric si inconjurati de sunete si efecte speciale.

Paris Anca 2011 165

Cam asta a fost...a contat ca s-au simtit copiii bine...si noi pe langa ei!

5 comentarii:

  1. Cum ca s-au distrat copii!!! Sigur ati petrecut cu toti ca lumea...
    Mi-a placut scurta calatorie pe care tu ne-o oferi.
    Iti doresc un sfarsit de saptamana fericit.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa nu va complicati calatoria de la aeroporturile din Paris la destinatiile din Paris si imprejurimi, Aeroshuttle Paris Transfers va intampina la aeroport si va duce rapid si in siguranta in Paris, la Disneyland sau in orice alta locatie. Ca sa fiti linistit ca ati pus totul la punct chiar de cand plecati din Romania, rezervati transferul vostru cu noi! Pentru biletele achitate prin compania noastra, beneficiati de un pret bun, dar si reducere la transfer. Vizitati-ne acum! www.aeroshuttletransfers.ro

    RăspundețiȘtergere