06.07.2012

Kerkyra

 

Ne-am intors din Corfu mai mult decat incantati. Am fost cazati la Marbella, in Agios Ioannis. Drumul a fost lung, dar nu plictisitor. Gasca a fost din 10 persoane, 6 adulti si 4 copii. Pentru prima data am plecat spre Grecia ziua, adica dimineata la 9:00, asta pentru ca ne rezervasem sa dormim noaptea in Sandanski, langa Kulata.

O surpriza placuta, orasul a fost mult peste asteptari.Hotelul Aneli e chiar in centru langa o multime de magazine si terase. Ne simteam deja ca la mare.

A doua zi am plecat spre Corfu, in 4 ore si 50 de minute am traversat Grecia. Noroc ca s-a mers numai pe autostrada...am scutit timp destul. Am rams impresionati de tunelurile care taiau muntii, cel mai lung avand 3,5 km. S-a condus usor, nu era aglomeratie. Ajunsi in Igoumenitsa, ne-am imbarcat la feribot si 1 ora si 50 de minute am admirat Marea Ionica care avea un albastru cum rar intalnesti.

La hotel am avut de toate, chiar si marea foarte aproape! Ne-am simtit grozav...a zburat atat de repede timpul, incat ne-am mai fi prelungit vreo doua zile...dar, din pacate, nu s-a putut. Este prima data cand nu ma plictisesc intr-un concediu...un concediu de odihna, nu de umblat si vizitat.

 

Croaziera din penultima zi ne-a fascinat. Am vizitat Paxos si Antipaxos. De asemenea, am poposit pentru o ora in cel mai frumos loc pentru baie si plaja. In viata mea n-am vazut o apa atat de limpede si de albastra, un albastru turcoaz. Concluzia?! Corfu merita vizitat macar o data. Are ceva aparte fata de ce-am vazut pana in prezent (Thassos, Halkidiki, Asprovalta). Dar totusi, Grecia ramane printre preferate. N-ai cum sa nu iubesti aceasta destinatie...e minunata!

 

Am atasat doua filmulete din croaziera, si asta ca sa imi amintesc mereu de albastrul acela nemaiantalnit.

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu